torsdag 22 augusti 2013

"sponsrad video- Apolloguden frontar Apolloresor till paradiset Karibien

 Många är det som varit utomlands på sin semester i år. Min syster var på kryssning i Karibien, men båtresor var inget för henne. Själv gillar jag inte heller båtresor, inte ens färjor, jag är nog en landkrabba.
Äventyr kan man få ändå och nyfiken på Karibien blir man ju när man hör släkten berätta och ser pausannonserna på TV. 

Något jag alltid har längtat efter att se är de där härliga ständerna med nästan vit sand och grönt vatten. 
Jag passar ju alltid på att känna på vattentemperaturen, tänk att få gå i turkosblått ljummet vatten.


Att åka med ett charterbolag är kanske inte så dumt, då är allt fixat, resan boendet och maten. Man behöver inte planera så mycket själv. Kan det vara så easy-going som Apollos reseguide visar?
Om ett par år fyller gubben min jämna år...hm kanske dags att börja planera, vi kanske inte orkar köra husbil så långt.

Detta är ett sponsrat inlägg

2 kommentarer:

  1. Bra att vara förutseende, men mig lockar det inte så mycket... charterresor menar jag. Fy så trist att andra bestämmer allt - från mat till utflyktsmål. Fast det är klart, blir man sponsrad så kanske man står ut ;)
    Ser skönt ut att gå där i kanten av stranden - det gillar jag också...
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. så fort jag kan så ska jag visa bilder från karibienresan. Vi var ju iland på 3 öar som alla var så vackra att jag gärna hade spenderat mer tid på någon av dom. Skulle jag chartra till en ö så skulle jag vilja åka till den som en gång tillhörde Sverige med huvudstaden Gustavia och svenska gatunamn, det vore häftigt.

    SvaraRadera