tisdag 7 maj 2013

Vad är det för fel?

Jag märker när jag kollar på andras bloggar att min blogg uppdateras inte. Nu har jag i flera dagar försökt hitta felet, så vi får väl se om det funkar.
Jag har ju lagt till Google+ , vilket jag ångrar och det kanske är där felet är, ja inte vet jag? 
Nu har i allafall vårvärmen kommit och genast vill man ut och fixa bort alla vissna blomstänglar och löv från i höstas. Det blev en nätt liten hög, som Ingemar satte fyr på idag, då det knappt var någon vind.


I Prången har det kommit många husvagnar och någon enstaka husbil, men än så länge dröjer det tills det är badvänlig temperatur i sjön.


Nu kommer det att vara varmt några dagar och då kommer träden att explodera med sin grönska. Vattnet, som var extremt lågt när vi kom hem, har nu börjat öka så kanske ska det kunna gå att sjösätta flotten lite längre fram.


Nu håller jag tummarna för att Blogger och Google+ ska uppdatera min blogg igen.





8 kommentarer:

  1. ja, det ser inte ut att vara något fel. Jag använder ju Bloglovin och där uppdateras din blogg med nya inlägg hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Det här med datavärlden kan vara nyckfullt!
    Det funkar som det vill ibland!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint det speglar sig i sjön.
    Nu har jag tagit bort och lagt till eran blogg hos mig men det verkar inte vilja uppdatera ändå! Knepigt när det har hakat upp sig.
    Kram och njut i solen

    SvaraRadera
  4. Det funkar på min iPad. Men jag ser att min gamla bild är kvar på "medlemsikonen". Men det är ett i-landsproblem.
    Ett annat problem är 2v hosta vilket gör att husbilen står still... Nu.
    Taskig timing.
    Ha de kanon!
    /Thomas

    SvaraRadera
  5. Det är ju för tråkigt att ha bloggproblem, men har hört flera som råkat ut för samma typ av problem som du. Det största problemet verkar vara svårigheten att få tag på någon som kan hjälpa en med problemen och förklara vad det är som händer. Hoppas de att det skall lösa sig av sig självt. Du kanske får byta bloggleverantör för att komma ifrån problemen. Det är i alla fall dötråkigt och när man inte vet vad man skall göra är det än värre. Hoppas du får ordning på det snart. Har tyvärr inget tips eftersom vi använder oss av Wordpress för vår sida. Vi håller tummarna också! Kramar 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte lätt att lösa internetproblemen själv. Jag försöker läsa på alla inställningar och beskrivningar att skicka frågor är tydligen ingen idé för de besvarar inte breven. Kan det kanske vara så att man måste vara med i Google+ för att en uppdatering ska ske?? Det konstiga är att i vissa bloggar funkar det och man vill ju att bloggen ska uppdateras. :)

      Radera
  6. Trist med problem som man själv inte kan styra över. Hoppas att det löser sej!

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder. Hoppas det tekniska ordnar sig snart. Ha dé gott! Elisabeth

    SvaraRadera