torsdag 1 november 2012



Tur med vädret hade vi idag, vi hade ju planerat tvättdag och då behövs solen.
Nu var ju deras maskin inte den snabbaste precis, ca 2-3 timmar för en tvätt. Jaja.... tvättat blev det i alla fall och torkat med. Killarna passade på att tvätta bilarna under tiden som vi tvättade kläder.
En titt in på toaletterna och jag valde vår egen toa J
”Ståtoa” har vi ju inte i Sverige, men det är inte så ovanligt, när man kommit över sundet.



Varför sittringen plockas bort vet jag inte kanske för att de blir förstörda.


Ovanför vår bil står en "tall" :) och se vilka barr och kottar den har.


Dom här ska jag ta med hem till jul och spraya i guld eller silver.


Det här är ett tallbarr!! Lite skillnad mot dem vi har på våra tallar.


På em kom grillen fram, jag gjorde pommes frites i min panna, middagen intogs ute, tills solen gick ned.



4 kommentarer:

  1. Ja dessa toaletter kan man ju vara utan, tur vi har egna med oss :)
    Ha dé!

    Ps; det blev en hel del gjort i köket, mat för en hel vecka tillagades så nu är jag köksbefriad ett tag ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Maggan
    Det är ingen tall.Det är ett pinjeträd och i kottarna kan det finns frön som är ätbara.
    HaDe Hasse HBK 9

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet Hasse, men de påminner om våra tallar men i lite större format :)

      Radera
  3. Såå mysigt ni har det under pinjeträden. Ja ta med kottarna hem, det gjorde jag och sprayade dom i guld till jul!
    Kramiz

    SvaraRadera