torsdag 6 oktober 2011

Shopping i Ullared

Ullaredsbesök idag. Hittade en babysitter till Liam och det mesta som stog på min lista. Papperstallrikar för 2 månader, soppåsar, folieformar, kaviar, födelsedagspresenter var en del av det vi skulle ha och givetvis lite sådant som inte stog på listan hittade ner i min vagn..
Jag som trodde de flesta arbetade, men det har nog aldrig varit så mycket folk som idag. Vi var hemma i riktigt bra tid och då passade jag på att gosa med Liam.....som bara sov och sov :)  Efter mer än 2 timmars sömn i min famn började han visa tecken på att vakna. Sicken snäll liten kille dom har, Johanna och Mathias. I morgon är han 2 veckor gammal.

2 kommentarer:

  1. Visst är de härliga dessa små, har oxå suttit idag med min minsta, 6 veckor, i två timmar och bara njutit.

    Ja nu har ni inte lång tid kvar innan ni reser.....längtar tillbaka till Italien men får lugnt stanna hemma tills nästa semester nästa år men drömmer om att det där plötsliga ska slå ner hos oss för pensionen får jag vänta på ett antal år till.......

    SvaraRadera
  2. Ullared är riktigt roligt att besöka. Vi som har så pass långt får ju försöka "bunkra" olika saker för ett helt år, ungefär.
    Vilken liten söting, på bilden. //Anette

    SvaraRadera