lördag 24 april 2010

Joe Labero

I kväll gick min önskan i uppfyllelse. Jag har många gånger önskat att få se Joe Labero show live och nu äntligen skulle han komma till stan. Tomas, Peter (sönerna) och jag hade köpt biljetter, ett tag var vi oroliga för att han p g a vukanaskan inte skulle komma, men ikväll stog tältet där. Det var massor av folk utanför. Det blev sedan fullsatt inne. Tyvärr fick man inte ta kort. Men man undrar ju hur han bär sig åt .....att få avklippta rep och slipsar hela igen och denna fantastiska fingerfärdighet med kortleken. För att inte tala om när han använder en ung tjej som han packar ner i en låda kör svärd genom lådan och man undrar.... vart hon tog vägen?...... allt sett från nära håll (den lilla scenen framför oss). Hur bär han sig åt med att få en tjej ligga raklång i luften på endast ett litet smalt rör???? Ja nog finns det många ...hur gör han. Och när man går därifrån har man mycket att fundera över....och jag är så glad att vi gick dit. Joe Labero du är en fantastisk magiker och trollkarl.

1 kommentar:

  1. Vad kul! Jag skulle också gärna se honom! Det är fascinerande när man verkligen inte förstår hur de bär sig åt...

    SvaraRadera