torsdag 10 december 2009

Ullaredsbesök med förlust...

Jaha så har man kommit hem från ett Ullaredsbesök igen. Hade sällskap av min bror och hans personliga assistent. Det är alltid kul att ha någon med i bilen. Ganska mycket folk men man kom fram mellan hyllorna utan större problem. På listan stod en massa förbrukningsartiklar, nödvändiga saker och några julklappar, sen blir det ju alltid något impulsköp. Proppar, teiprullar, förlängningssladdar, marchaller, korv, skinka osv... ja det kallar jag förbrukningsvaror. Men det blev faktiskt en T-skirt till mig själv. När vi vi står i kassan på väg ut så tappar jag min väska och ut for det jag hade i den....för en gångs skull så hade jag bara plånbok, kamera och telefon. När vi kom hem skulle jag naturligtvis skriva lite här och ta fram kameran...men hur jag än letade så fanns den inte. Då kom jag på att den nog hade åkt ur väskan när den föll i golvet. Nu har jag kollat med GeKås och ...javisst hade dom hittat den. Så skönt det kändes, men nu kan jag inte sätta in några kort. Kameran får vi hämta vid nästa besök...mån tro om jag ska ta en tur till innan jul...vill ju gärna ha min kamera. Jaja...vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar